/nbsp;
Objavljeno: 28. 03. 2009 - 11:07

ZAGREB – Za manje od sat vremena u četvrtak su planule sve ulaznice u prodaji tzv. običnim navijačima, koji nisu imali mogućnost rezervacije i plaćanja unaprijed žiro-računom, već se samo naoružati nadom i strpljenjem da će doći do karata. Tek mali broj se ukrcao na nedjeljni vlak u Ledenoj dvorani (17.30) prema traženju vize za polufinale. Ubrzo su isklijale ružne riječi na klupski račun, a dugačka navijačka gusjenica (govori se o 5000 navijača koji su čekali karte) se razočarana razišla. ...

U klubu su imali 26.000 rezervacija, popis su morali skresati na 6482 (dolazi čak mini autobus iz mađarskog Pečuha, kao i brojni navijači iz Dubrovnika, Buzeta, Vukovara, Pule…), a četvrtfinalnu utakmicu s Kielom će gledati samo najsretniji i – najspretniji. RK Croatia osiguranje je izašlo s priopćenjem u kojem, kako piše, razumiju nezadovoljstvo navijača, ali da bez karata podijeljenih sponzorima ne bi bilo ni današnje vrhunske momčadi. Kažu da preko kapaciteta dvorane nisu mogli ići.

Raspon navijačkih prigovora na internetu, mahom ljudi koji su čekali ulaznice (i nisu ih dobili), bio je poveći. Ljutilo ih je što je prodaju pušten minimalan broj ulaznica, iznevjereno obećanje da će prodavati četiri ulaznice (prodavali su dvije), što su se ubrzo pojavili preprodavači, a do karata su uglavnom došli privilegirani. Sada se, pak, nameće drugo pitanje – hoće li svi gledatelji s ulaznicom ući na četvrtfinalnu nedjeljnu utakmicu Lige prvaka s Kielom? Na zadnjoj utakmici s Celjanima, navodno, dio gledatelja s ulaznicama nije uspio ući u dvoranu. Neki su, pak, neposredno uoči početka, ipak, ušli u dvoranu.

- Apsolutno će svi s ulaznicama ući u dvoranu. Nema šanse da navijači s ulaznicama ne uđu. Bit će stroge redarske kontrole, čak tri razine i neće biti ‘švercanja’. Važno je da svi dođu na vrijeme, a dvorana će se otvoriti dva sata uoči utakmice – naglasio je glavni klupski menadžer Zoran Gobac, koji je morao odbiti i rukometašice Podravke koje su željele doći na utakmicu.

S druge, pak, strane, nedjeljni Zagrebov rival, njemački Kiel, ima, primjerice, rasprodanu dvoranu uoči sezone i do karte se može doći isključivo ako netko odustane. Zagreb još nema isprofilirane navijače. Nekad su perjanice navijanja bili BBB-i, ulaznice se uopće nisu prodavale već dijelile, ali stvari se iz godine u godinu mijenjaju. Razmišlja se i o godišnjim ulaznicama, pa bi sljedeće godine sve moglo proći s manje trzavica i problema. U Areni…
(Jutarnji list, Željko Petan)

  Povratak na sve vijesti